NASZE PRACE W ZAKRESIE BUDOWY SYSTEMU ZARZÄ?DZANIA BEZPIECZE??STWEM INFORMACJI

WSPARCIE W ZAKRESIE USTANOWIENIA I ZARZĄDZANIA SZBI

  • Ustalenie zakresu i granic SZBI uwzglÄ™dniajÄ…cych charakter prowadzonej dziaÅ‚alnoÅ›ci, jej organizacji i lokalizacji.
  • OkreÅ›lenie podejÅ›cia do oceny ryzyka, w tym dobór metodologii oceny ryzyka oraz kryteriów jego akceptowalnoÅ›ci.
  • OkreÅ›lenie ryzyk, w tym inwentaryzacja aktywów, okreÅ›lenie zagrożeÅ„ i podatnoÅ›ci oraz skutków, jakie mogÄ… wystÄ…pić w stosunku do aktywów - w przypadku utraty: poufnoÅ›ci, integralnoÅ›ci i dostÄ™pnoÅ›ci.
  • Wybór celów stosowania zabezpieczeÅ„ oraz zabezpieczenia jako Å›rodki postÄ™powania z ryzykami.
  • Przygotowanie Deklaracji stosowania, wskazujÄ…cej celowość stosowanych zabezpieczeÅ„ i sposoby ich wdrożenia w organizacji.

WSPARCIE W ZAKRESIE WDRAŻANIA I STOSOWANIA SZBI

  • Stworzenie planu postÄ™powania z ryzykiem, w którym sÄ… okreÅ›lone odpowiednie dziaÅ‚ania kierownictwa, zakresy odpowiedzialnoÅ›ci oraz priorytety dla zarzÄ…dzania ryzykami zwiÄ…zanymi z bezpieczeÅ„stwem informacji.
  • Wdrożenie planu postÄ™powania z ryzykiem w celu osiÄ…gniÄ™cia zidentyfikowanych celów stosowania zabezpieczeÅ„.
  • Wdrożenie zabezpieczeÅ„ w sposób pozwalajÄ…cy osiÄ…gnąć cele ich stosowania.
  • Stworzenie powtarzalnej metody pomiarów i oceny skutecznoÅ›ci wdrożonych zabezpieczeÅ„.
  • Wdrożenie programów uÅ›wiadamiania i szkoleÅ„, w tym szkolenia prowadzone przez konsultantów 2BCG.
  • Wdrożenie wymaganych procedur i instrukcji.

WSPARCIE W ZAKRESIE MONITOROWANIA I PRZEGLÄ„DÓW SZBI

  • Prowadzenie audytów oraz przeglÄ…dów zarzÄ…dzania.
  • Przygotowanie pracowników organizacji do prowadzenia audytów wewnÄ™trznych.
  • Prowadzenie przeglÄ…dów oceny ryzyka w zaplanowanych przedziaÅ‚ach czasowych.

WSPARCIE W ZAKRESIE UTRZYMANIA I DOSKONALENIA SZBI

  • Wdrażanie udoskonaleÅ„ w SZBI.
  • Wsparcie w podejmowaniu dziaÅ‚aÅ„ korekcyjnych i prewencyjnych.

Zapraszamy na naszÄ… stronÄ™ na Facebook'u Facebook | Zastrzeżenia prawne | Mapa strony